E-commerce
Groeien door middel van ons e-commerce Growth Accelerator model.
E-commerce is een verzamelterm voor alle transacties die op een digitale manier worden afgehandeld. Hier valt bijvoorbeeld de aankoop van een product in een webwinkel onder, maar ook ondersteunende activiteiten zoals het afhandelen van betalingen, distributie en online marketing. Door de opkomst van online shopping en het internet is e-commerce een steeds belangrijker thema geworden.
De e-commerce wereld ontwikkelt zich razendsnel. Binnen e-Fulfilment Hub zien we ICT als een belangrijke kerncompetentie voor e-commerce bedrijven. Geïntegreerde ICT-systemen staan toe om datagedreven beslissingen te nemen en bedrijfsresultaten te optimaliseren. Zo kun je je als webshop onderscheiden van concurrenten.
Een ander thema waar e-Fulfilment Hub in gelooft is same day delivery. De consument wordt steeds kritischer en stelt steeds hogere eisen aan webshops. De impact van same-day delivery en retourmanagement op webshops is groot. Het veranderde consumentgedrag betekent dat er meer van webshops gevraagd wordt op het gebied van procesinrichting, snelheid en flexibiliteit.
Om uw e-commerce vorm te geven en in te spelen op actuele uitdagingen heeft e-Fulfilment Hub het e-commerce Growth Accelerator Model ontwikkeld. Op basis van tien punten gaan wij samen met u aan de slag om traffic naar uw webshop(s) te verhogen, conversie te verbeteren, te zorgen voor retentie van klanten, marketing kosten te verlagen en te kijken naar mogelijkheden om partners in te zetten om meer afzet te creëren.
Onderstaand ziet u de tien punten waar wij mee aan de slag gaan.
(SEM, SEO, Customer Engagement)
(Persuasion marketing)
(Customer Engagement, Persuasion Marketing)
(Customer Engagement, verzekeren)
(usability; meeting demand = juiste producten)
(Goede onderhandeling, kostprijs per product omlaag)
(verkoop van duurdere producten, meer neveninkomsten)
(Effectievere SEA, Display, Retargeting etc.)
(nieuwe marketing partners)
(waar mogelijk efficiënter werken)